Consumer Psychology Spring School 2018

Aj giganti reklamného sveta ako Ogilvy & Mather pochopili, že prišiel čas posunúť marketing o krok ďalej. Nápaditá kreatíva a pekný vizuál v dnešnej dobe presýtenej informáciami nestačia.

O workshope

Aj giganti reklamného sveta ako Ogilvy & Mather pochopili, že prišiel čas posunúť marketing o krok ďalej. Nápaditá kreatíva a pekný vizuál v dnešnej dobe presýtenej informáciami nestačia.

Preto je potrebné preniknúť hlbšie do myslí zákazníkov, pochopiť čo najsilnejšie vplýva na ich podvedomie, rozhodnutia a správanie. Ogilvy & Mather preto vytvorili novú divíziu, ktorá snúbi vedy o ľudskom rozhodovaní s marketingom - Ogilvy Change.

Tento workshop vám umožní nahliadnuť do tajov vied o ľudskom rozhodovaní a zákazníckom podvedomí. Experti na behaviorálne vedy a zákaznícke správanie z konzultačnej firmy MINDWORX vám ukážu nástroje, ako robiť moderný a efektívnejší marketing. Ukážu vám, ako vniesť do umenia marketingu behaviorálnu vedu.

Už piata edícia workshopu firmy MINDWORX, ktorý sa v roku 2017 tešil veľmi pozitívnym ohlasom.

--> REGISTRUJTE SA TU <--

Program

Štvrtok 17.5.2018

9:00 – 10:00
Matej Šucha, MINDWORX

    Čo sú to behaviorálne vedy a prečo by mali marketérov zaujímať?
    Čo majú marketing a behaviorálne vedy spoločné a čím sa líšia?

10:00 – 15:00
Matej Šucha, MINDWORX a Tomáš Vatrt, Adbee

    Behaviorálny framework prístupu k marketingovým projektom ADAPT
    A (Analyze the decisiom making process) - Porozumieť rozhodovaciemu procesu zákazníkov je prvý a kľúčový krok pri dizajne efektívnej kampane
    D (Drivers of behavior change) - Predstavíme si radu vedecky overených behaviorálných nástrojov, ktorými marketér dokáže meniť vnímanie, správanie a rozhodnutia zákazníkov
    A (choice Architecture) - Architektúra voľby, čiže spôsob, akým sú možnosti voľby prezentované silno ovplyvňuje rozhodnutia zákazníkov. Často môže nepatrná zmena znamenať zvýšenie predaja o desiatky percent.

15:00 – 16:00
Michal Plevka, MINDWORX

    P (Perception of price and product) - Povieme si základné pravidlá ako jednoducho pracovať s vnímaním cien a meniť tak preferencie zákazníkov. Takisto vnímanie kvality produktu nie je fixné, ale môžeme ho ľahko ovplyvniť zmenou niekoľkých slov.

16:00 – 16:30
Tomáš Vatrt, Adbee

    T (Test and iterate) - Naozaj efektívne kampane a komunikácia vznikajú buď náhodou, alebo vďaka umnému testovaniu a rýchlemu iterovaniu navrhnutých riešení.

--> REGISTRUJTE SA TU <--

KEDY A KDE: 17.5.2018 (štvrtok), Teslova 30, 821 02 Bratislava (sídlo spol. Life Up)

ORGANIZÁTOR: MINDWORX (platinový partner SBEN)

×
×