Consumer psychology winter school 2018

8 hodín plných prekvapujúcich súvislostí o zákazníckej skúsenosti a dobrom zákazníckom zážitku

Aj giganti reklamného sveta ako Ogilvy & Mather pochopili, že prišiel čas posunúť marketing o krok ďalej. Nápaditá kreatíva a pekný vizuál v dnešnej dobe presýtenej informáciami nestačia.

Preto je potrebné preniknúť hlbšie do myslí zákazníkov, pochopiť čo najsilnejšie vplýva na ich podvedomie, rozhodnutia a správanie. Ogilvy & Mather preto vytvorili novú divíziu, ktorá snúbi vedy o ľudskom rozhodovaní s marketingom - Ogilvy Change.

Tento workshop vám umožní nahliadnuť do tajov vied o ľudskom rozhodovaní a zákazníckom podvedomí. Experti na behaviorálne vedy a zákaznícke správanie z konzultačnej firmy MINDWORX vám ukážu nástroje, ako robiť moderný a efektívnejší marketing. Ukážu vám, ako vniesť do umenia marketingu behaviorálnu vedu.

Už štvrtá edícia workshopu, ktorý sa v roku 2017 tešil veľmi pozitívnym ohlasom.

Viac informácií na webe eventu: https://www.consumerpsychology.sk/winter-school-2018 

×
×